W HCC to przekonanie jest podstawą wszystkiego – tego, jak wygląda sposób pracy, który udoskonalamy od początku istnienia naszej firmy i tego, w jaki sposób szkolimy naszych konsultantów.
Dążymy do realizacji tego założenia w praktyce w każdym procesie rekrutacji i w każdej prowadzonej przez naszych konsultantów rozmowie.
Dzięki temu, dobrze wiemy, jak wspierać specjalistów i menedżerów w zarządzaniu karierą i uwzględniliśmy to w naszym procesie.
Doradztwo w kwestii rozwoju zawodowego
W HCC kandydaci zawsze są w kontakcie z jedną osobą. Konsultant dobrze poznaje ich mocne i słabe strony. Dzięki temu, kandydat może liczyć na rzetelne informacje o swojej pozycji rynkowej, z punktu widzenia potencjalnego pracodawcy. Zyskuje profesjonalnego doradcę, który z jego perspektywy patrzy na oferty, możliwości, podejmuje się w jego imieniu negocjacji, dostarcza mu rzetelne informacje z rynku, także o możliwości zarobków w danej branży.
Łatwiejsze docieranie do pracodawców
Poznając kandydata, dowiadujemy się, jakie wyzwania zawodowe są dla niego interesujące. Dostaje od nas tylko oferty dopasowane do profilu zawodowego i doświadczenia. Tym sposobem, nie traci czasu na udział w rekrutacjach niedopasowanych do jego możliwości i oczekiwań. Biorąc udział w prowadzonej przez nas rekrutacji kandydat ma większą pewność, że jego CV dotrze do klienta.
Rozwój samoświadomości
Rozmowa z konsultantem pomaga kandydatom w lepszym poznaniu swoich potrzeb i oczekiwań. Jest to szczególnie ważne dla młodych, długo pracujących w jednej branży osób. Rozwój samoświadomości bywa krokiem milowym na drodze ku zawodowemu spełnieniu.
Udoskonalenie umiejętności potrzebnych w czasie procesu rekrutacyjnego
Kandydaci, z którymi pracujemy mają profesjonalne CV i wiedzę merytoryczną na temat tego, jak przygotowywać CV w przyszłości. Uczą się opowiadać o swoich doświadczeniach, uczą się struktury wypowiedzi i, dzięki temu, łatwiej przywołują konkretne przykłady w trakcie rozmowy z klientem. Unikają też pomyłek, jakie popełnili w rozmowie z nami. Stres związany z taką rozmową rekrutacyjną jest ograniczony do minimum.
Dzięki uwzględnieniu tych elementów w naszym procesie rekrutacyjnym, kandydaci:
• mają poczucie odniesienia korzyści ze spotkania z nami, bez względu na rezultat rekrutacji,
• zwiększają swoje szanse na znalezienie ciekawej dla nich pracy,
• mają przewagę nad innymi kandydatami.